• LOCALIZZA
    No.238 South Tongbai Road, District Zhongyuan, Zhengzhou, China
  • CHIAMACI
    +86-13526863785
  • TEMPU
    Lun-Ven: 9: 00 am-6: 00 pm (Per piacè lasciaci missaghji nantu à u tempu di travagliu)
  • 2T / 5T / 8T / 10T / 12T Per Batch Pneumatici / Gomma / Pianta di Pirolisi Plastica

    2T / 5 T / 8T / 10T / 12T Per Batch Pneumatici / Gomma / Pianta di Pirolisi Plastica

    Esigenza di u cliente:Installazione rapida è parti mobili

    Le nostre soluzioni:

    (1) Assemblate u reattore, u coperchiu è a basa inseme in a nostra fabbrica. Per facilità di installazione è spedizione.Vede i ritratti sottu.

    reactor升级

    (2) Assemblate u cisterna d'acqua d'acciaio è i tubi in a nostra fabbrica, invece di u stagnu d'acqua di cimentu è i tubi assemblati in u vostru situ di travagliu. Per una stallazione faciule è mobile.

    Vede i ritratti sottu.

    水池升级

    Funzioni è principiu di travagliu

    1. Metudu di carica di pneumatici: Questa macchina sceglie u materiale di carica di l'alimentatore idraulicu automaticu.L'alimentatore idraulicu autumàticu pò spinghje u pneumaticu pienu à l'internu automaticamente. è carica più pneumatici 2mt-3mt chì u cinturione trasportatore.
    2. Modu di Riscaldamentu: Questa pianta di pirolisi pudemu sceglie u riscaldamentu di gasu d'oliu di pneumatici, riscaldamentu d'oliu di pneumatici, riscaldamentu d'oliu pesante, riscaldamentu di gas naturale, riscaldamentu di legnu, riscaldamentu di carbone, etc.Dopu à u riscaldamentu di a macchina 2-3hours, hà da principià à pruduce l'oliu di pneumatici è significa mentre u gasu di scartu pruduttu chì pò esse riciclatu per riscalda u reattore stessu è risparmià energia.
    3. Metudu di rinfrescante: Questa macchina di pirolisi utilizemu u sistema di rinfrescante di stagnu d'acqua è torre di rinfrescante. Stagnu è Pipe sò fissati inseme, facilmente installà è move.U gasu di l'oliu di pirolisi ligera entra à l'internu di i tubi avvolti è esse friddu da l'acqua fora di i tubi è entra in u cisterna di l'oliu leggeru, u gasu di l'oliu pesante entra in u cisterna di l'ammortizzatore.Fornemu 16 unità di tubi è assicuratemu una zona di scambiu di calore abbastanza è migliurà a rata di rendiment di gasu di petroliu.
    4. Prudutti Finali (Eg, pneumatici di scarti): Rate di rendiment d'oliu: 42-45%;Carbon Black: 30%;Rifiuti d'acciaio: 15%;gasu d'oliu: 10%.

    Disposizione in 3D per a vostra riferenza (Pudete cuncepisce u layout basatu annantu à u vostru situ di travagliu):

    A pianta tutale hè solu bisognu à esse postu nantu à un pianu di cimentu pianu, senza bisognu di bulloni per fighjà à a terra.

    20210303 (6) 20210303 (5) 20210303 (2)


    Tempu di Postu: Mar-04-2021
    Chat in ligna WhatsApp!