• LOCALIZZA
    No.238 South Tongbai Road, District Zhongyuan, Zhengzhou, China
  • CHIAMACI
    +86-13526863785
  • TEMPU
    Lun-Ven: 9: 00 am-6: 00 pm (Per piacè lasciaci missaghji nantu à u tempu di travagliu)
  • PIROLISI DI PNEUMATICI INTEGRATI IN SKID

    MATERIA PRIMA APPLICABLE

    rifiuti di plastica, pneumatici di scarti, pannelli d'aluminiu-plastica, pannelli di medicina di capsule, imballaggi alimentari d'aluminiu-plastica, etc.

    Usi:Per pruvà u rendiment di l'oliu di materie prime, cum'è i rifiuti di plastica, pneumatici di scarti, pannelli d'aluminiu-plasticu, pannelli di medicina di capsule, è imballaggi d'aluminiu-plasticu alimentari, mentre estrae neru di carbone, polvere d'aluminiu, etc.

    CAPACITÀ:100KG/BATCH, 200KGS/BATCH.CONSEGNA:40 HQ * 1

    PROCESSU DI PNEUPIROLISIATTREZZATURA

    1. A materia prima sò direttamente caricate in u reattore di pirolisi, catalytically è riscaldamentu, u vapore oliu hè distillatu fora è liberatu da u siparatore di gas oliu à u stagnu di rinfrescante acqua.

    2. A parte liquefiable hè rinfriscata in fuel oil.A parte non-liquefiable hè u gasu sincronizatu chì passa per u sistema di u sigellu di l'acqua è u gasu.Una parte di u gasu inflammable hè u trasportu à a camera di combustione di u reattore brusgiatu cum'è carburante per u riscaldamentu, è l'altra parte di l'eccessu di gas inflammable hè brusgiatu in a camera di combustione di rifiuti o raccoglie.

    1. U fumu è a polvera prudutte durante u prucessu di combustione in tuttu hè trattatu da a torre di desulfuring, è u neru di carbone hè scaricatu dopu chì u reattore hè rinfriscatu à menu di 80 ℃.

    APPLICAZIONE DI PRODUTTU FINALE:

    Prodottu Finale: Oliu di pneumatici, Steel, carbon black.

    (1) Oliu di pneumatici: L'oliu di pneumatici hè oliu cruu, chì pò esse usatu cum'è carburante industriale in e caldaie, o venduti direttamente à fabbriche di mattoni, cimenti, siderurgie, vetru è altri lochi induve hè necessariu oliu pesante.

    (2) Steel:

    Vendite cum'è rifiutu o fusione per a fabricazione di l'acciaio.

    (3) negru di carbone:

    a.Pò esse pressatu palla utilizata per u riscaldamentu industriale da a combustione, u so valore di combustione hè equivalente à u carbone, è pò esse usatu direttamente invece di carbone;

    b.Pò esse pulverizatu è raffinatu in diversi standard, utilizati com'è additivi per vernici, pigmenti è prudutti di gomma.

    Caratteristiche di u produttu

    1. L'equipaggiu hè modularizatu, ùn hè micca bisognu di fundazione, è a stallazione è u muvimentu sò più convenienti.
    2. U sistema di purificazione di gas di novu cuncepimentu rende a produzzione più pulita è ecologica.
    3. Adatta per i picculi operazioni di pruduzzione in lotti, cum'è: rifiuti di plastica, pneumatici di scarti, residui di pittura di scarti, etc.
    4. sdadad

    Tempu di pubblicazione: 03-09-2021
    Chat in ligna WhatsApp!