• LOCALIZZA
    No.238 South Tongbai Road, District Zhongyuan, Zhengzhou, China
  • CHIAMACI
    +86-13526863785
  • TEMPU
    Lun-Ven: 9: 00 am-6: 00 pm (Per piacè lasciaci missaghji nantu à u tempu di travagliu)
  • Breve introduzione à a cumpusizioni è a funzione di a pianta di pirolisi di pneumatici di scarti

    Waste Tire Pyrolysis Plant chjamà ancu l'equipaggiu di raffinazione di pneumatici di rifiuti hè un sistema cumpletu chì pò riciclà i pneumatici di scarti à l'oliu di pneumatici, neru di carbone, gas combustible, azzaru, etc.. Oghje, Henan Suyuan Lanning Technology Co., Ltd vi presentà i vari cumpunenti è e so funzioni di l'equipaggiu di pirolisi di pneumatici di scarti.

    nutizie 508 (2)

     

    (1) REATTORE PIROLISI

    nutizie 508 (1)

     

    Il s'agit d'un réacteur avec une porte à moitié ouverte.Dopu avè apertu l'entrata, riempite i pneumatici di scarti rotti o pneumatici interi.Sicondu a dimensione di u furnace, 5-20 tunnellate o ancu più pneumatici di rifiuti ponu esse pieni.

    (2)SEPARATORE DI GAS OIL

    nutizie 508 (12) nutizie 508 (13)

    I sustanzi volatili pruduciuti in u prucessu di pirolisi includenu principalmente oliu pisanti (liquidu), oliu ligeru (gas), gas cracked è una piccula quantità di vapore d'acqua.Queste sustanzi entranu in u separatore di gasu di petroliu attraversu u pipeline.In u separatore, l'oliu pisanti (circa 2% di a massa di u pneumaticu di scarti) scende à u cisterna di l'oliu residuale, è l'oliu di gas entra in u sistema di rinfrescante di l'acqua circulante attraversu u pipeline.

    (3) TORRE DI DESPOLVERA

    nutizie 508 (3)

    A funzione principale di a torre di dedusting hè di caccià a polvera è di filtrà u gasu di fume dopu à rinfriscà, è di caccià e sustanzi dannusu in u gasu di fume in modu chì u gas di scarico scaricatu risponde à i standard di prutezzione ambientale.

    (4) TANK D'OLIO PESANTE

    nutizie 508 (6)

    Storge l'oliu pisanti (circa 2% di a massa di u pneumaticu di scarti) da u separatore di gasu di oliu.

    (5)STAGNA DI RAFFREDDAMENTO D'ACQUA E TORRE DI RAFFREDDAMENTO

    nutizie 508 (4) nutizie 508 (5)

    L'oliu è u gasu liggeru entranu in u stagnu di rinfrescante di l'acqua è a torre di rinfrescante per cundensà è poi entra in u cisterna d'oliu.A piscina di rinfrescante è a torre di rinfrescante sò aduprate per rinfriscà l'oliu è u gasu attraversu l'acqua circulante, in modu chì l'oliu è u gasu diventanu oliu liquidu è almacenatu in u cisterna d'oliu.

    A manca di a stampa hè u stagnu di rinfrescante d'acqua;U latu drittu hè a torre di rinfrescante d'acqua.

    (6) SIGILLU ACQUA

    nutizie 508 (9) nutizie 508 (7)

    U sigillu d'acqua hè un dispositivu di salvezza chì cuntene acqua.U gasu entra in u sigillu di l'acqua da u cisterna d'oliu, passa per l'acqua, poi attraversu i tubi à a camera di combustione di i rifiuti.U gasu brusgiatu in a camera di combustione di i rifiuti è furnisce u calore à u reattore di novu.

    L'equipaggiu principale di a pianta di pirolisi di pneumatici hè cum'è sopra.In più di questi equipaghji principali, ci sò parechji equipaghji ausiliarii chì ponu fà u travagliu più faciule, cum'è:

    (1) ALIMENTATORE IDRAULICO:

    nutizie 508 (8)

     

    L'alimentatore automaticu idraulicu pò spinghje u pneumaticu pienu à l'internu automaticamente è carica più pneumatici 2mt-3mt più cà u cinturione trasportatore o da l'Umanu.

    (2) Sistema di scaricamentu di Coke

    nutizie 508 (10) nutizie 508 (11)

    nutizie 508 (14)

    Stu coke di scaricamentu di a pianta di pirolsi hè assemblatu automaticamente cù l'unità di cunnessione rotativa, appiendu u sistema di scaricamentu di pressione negativa.Nisuna contaminazione è bona sigillatura.


    Tempu di post: May-08-2021
    Chat in ligna WhatsApp!